Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Hoe praat ik met een levend persoon bij amazon om alle Amazon-fouten op te lossen?

Posted on

Amazon is een merknaam die bijna iedereen kent, omdat deze veel functies en voordelen heeft. Voor online winkelen bij Amazon geven mensen vaak de voorkeur aan Amazon. U kunt iets op Amazon doen, van verkopen tot kopen. Alexa, Prime en Amazon Pay zijn enkele van de ongelooflijke functies die tegenwoordig door miljarden mensen worden gebruikt. Hierdoor zijn er een groot aantal gebruikers over de hele wereld. Het biedt ook 24 uur open Amazon-klantenondersteuning, waardoor het gemakkelijk is om alle technologische Amazon-gerelateerde problemen te verwijderen. Bij Amazon kun je met iemand praten om direct een oplossing te vinden voor technische problemen.

Hoe kan ik met iemand bij Amazon spreken?

U kunt met de techneuten van Amazon praten voor snelle hulp bij elk soort Amazon-probleem. Kies hiervoor het nummer van de hulplijn, praat met iemand bij Amazon en vraag naar Amazon's manier om authenticatie in twee fasen in te schakelen. Deze richtlijnen zullen de experts leiden:

• Ga naar de keuze voor 'Geavanceerde beveiligingsinstellingen'.
• Tik op 'Aan de slag' in het instellingengedeelte om de tweestapsverificatie te starten.
• Voeg hier het primaire telefoonnummer toe.
• Voer gewoon de code in die u op uw telefoon hebt gekregen in de volgende stap. Dit is ter verificatie.
• Daarna moet je voor de optie "Verifieer code en doorgaan" kiezen.
• U kunt ook een authenticator-app toevoegen aan een back-upnummer of deze downloaden en aanpassen.
• Zonder een back-uptelefoonnummer te krijgen, zouden gebruikers niet in staat zijn om tweestapsverificatie in te schakelen.

Hoe praat ik met een levend persoon bij Amazon?

Er zijn gevallen waarin de gebruiker om de een of andere reden het Amazon Prime-lidmaatschap wil annuleren. Als u niet weet hoe u het abonnement moet opzeggen, neem dan contact op met een Amazon-vertegenwoordiger en deze eenvoudige instructies zullen u helpen:

• Open eerst uw webbrowser en ga vervolgens naar de Amazon-website.
• U moet inloggen op uw normale account nadat u daar bent aangekomen.
• Kies in deze stap in de rechterbovenhoek "Hallo" en toegankelijk. Gebruik uw account om in te loggen.
• U kunt nu inloggen op uw account door uw Amazon-e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Druk daarna op uw naam rechtsboven op de pagina.
• Let op het hoofdlidmaatschap in het vervolgkeuzemenu.
• 'Ga niet verder', u moet kiezen. Om Amazon Prime nu te annuleren, drukt u op 'abonnement beëindigen'.

Hoe reset ik het wachtwoord van een account op de app?

• Open de Amazon-app en zoek de menuverbinding in de linkerbovenhoek van de Amazon-app.
• Kies in deze fase de link 'Uw account'
• Ga naar het gedeelte voor bescherming en log in. "Zoek naast het wachtwoord" bewerken
• Zorg ervoor dat zowel het nieuwste als het nieuwe wachtwoord zijn ingevoerd.
• Wanneer het instellen van het wachtwoord is voltooid, hoeft u alleen op Opslaan te tikken nadat het opnieuw instellen van het wachtwoord is voltooid.

Hoe spreek je met een Amazon-vertegenwoordiger?

Praat met Amazon Klantenservice om technische problemen met Amazon op te lossen. Om u te ondersteunen en problemen op te lossen, zijn technische experts dag en nacht beschikbaar.

Voor meer informatie over problemen met Amazon-accounts. Bel alstublieft Amazon telefoonnummer + 31-182796001. Het Amazon-team zal uw problemen zeker oplossen.

Comment on this post